عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

معرفی 5 خدمت اصلی عروسی مارکت

يكشنبه، 13 آذر 1401 - 13:00

از روزی که فعالیت خود را در پلتفرم اینستاگرام آغاز نمودیم تا به امروز یعنی تقریبا از یک سال و نیم پیش بیشتر در ارتباط با موضوع عروسی و نکات مهم پیرامون آن صحبت کرده ایم  و تمام سعی و تلاش خود را انجام داده ایم تا با تکیه بر تجربه  ای که در این زمینه به دست آوردیم اطلاعاتی را به شما ارائه کنیم که با استفاده از آنها بتوانید بهترین مراسم را برگزار کنید ولی از خدماتی که عروسی مارکت ارائه می دهد صحبت نکرده ایم تا به امروز که تصمیم گرفتیم بعد از یک سال و نیم از راه اندازی وبسایت جدید عروسی مارکت 5 خدمت اصلی از خدماتی که عروسی مارکت به شما ارائه می دهد را معرفی کنیم.

1- مشاوره، برنامه ریزی و مدیریت صفر تا صد مراسم عروسی

تیم عروسی مارکت از زمانی که شما تصمیم به ازدواج بگیرید تا انتهای مراسم عروسی یعنی دقیقا تا زمانی که مراسم شما به پایان برسد در کنار شما خواهد بود و برگزاری مراسم عروسی شما را از 0 تا صد برنامه ریزی و اجرا خواهد کرد.

2- تور فرمالیته

یکی دیگر از خدماتی که عروسی مارکت برای شما در نظر گرفته است برگزاری تور های فرمایته است که در هر فصل حداقل یک بار اجرا خواهد شد. تور های فرمالیته با توجه به ویژگی هایی که دارند از لحاظ قیمت برای شما بسیار مقرون به صرفه خواهند بود.

3- سوپرایز خواستگاری و تولد از ایده تا اجرا

این یکی از خدمات عروسی مارکت است که به شکلی بسیار حرفه ای انجام می شود. تا به امروز  فردی وجود نداشته است که ما نتوانیم سوپرایزش کنیم. اگه دلتان می خواهد یک نفر را جوری سوپرایز کنید که تا پایان عمر خود فراموش نکند، حتما با عروسی مارکت تماس بگیرید.

4- برگزاری رویدادها و ایونت های مختلف

عروسی مارکت علاوه بر برگزاری مراسم عروسی، ایونت های مختلفی را نیز برگزار می کند. رویداد هایی مثل جلسات کاری، همایش و حتی مهمانی شب قبل از مراسم عروسی

5- معرفی ارائه دهنگان معتبر خدمات در زمینه عروسی

خدمت دیگر عروسی مارکت معرفی ارائه دهندگان خدمات در زمینه برگزاری مراسم عروسی است. ما به جای شما ارائه دهنگان خدمات از جمله تالار، باغ تالار، آرایشگاه، مزون، تشریفات و ... را بررسی می کنیم و در صورتی که از نظر ما در کار خود حرفه ای  و کاربلد باشند در پیج اینستاگرام و سایت عروسی مارکت آنها را به شما معرفی خواهیم کرد تا شما هم بتونید حرفه ای ها را بشناسید و با خیال آسوده مراسم عروسی خود را برگزار کنید.

همه هدف و تلاش من و تیم عروسی مارکت این است که شما بتوانید مراسمی با کیفیت و بدون ضعف برگزار کرده و در شب مراسم خودتان با خیال راحت بدرخشید.