نکات مهم برگزاری مراسم در فصل تابستان

سه شنبه، 26 مرداد 1400 - 21:54

افراد بسیاری علاقه مند به برگزاری مراسم عروسی در فصل تابستان هستند، اما برای برگزاری مراسم عروسی در این فصل می بایست نکات مهمی را بدانید که تصمیم داریم اینجا به توضیح آنها بپردازیم. بنابراین اگر دوست دارید تا جشن ازدواج خود را در تابستان برگزار کنید لطفاً تا انتهای این مقاله همراه عروسی مارکت باشید.

1- استفاده از فیکساتور های قوی

معمولا تمامی میکاپ آرتیست ها در میکاپ خود از فیکساتور استفاده می‌کنند. اما استفاده از فیکساتور در آرایش عروس برای فصل تابستان از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در روز برگزاری مراسم عروسی جنب و جوش عروس بسیار زیاد خواهد بود و به دلیل گرمای هوا تعرق هم بسیار بیشتر خواهد شد و همین نکته باعث می شود که آرایش عروس خیلی زود از حالت اولیه خارج شود. پس باید بدانیم که استفاده از فیکساتور قوی بسیار حائز اهمیت است.

2- بادبزن را فراموش نکنید!

گرمای هوا نباید شما را در بهترین روز زندگیتان کلافه کند. مخصوصا اگر جز افرادی هستید که نسبت به گرما حساسیت بیشتری دارید. بهتر است در روز برگزاری مراسم یک بادبزن هم رنگ با لباس عروس تهیه کنید و به همراه داشته باشید. به این دلیل که کلافگی از گرما باعث می شود که چهره شما ناراحت و عبوث به نظر برسد و این مسئله برای روز عروسی اصلا مناسب نیست. پس باد بزن را فراموش نکنید.

3- چتر های آفتابی می توانند در فصل تابستان نجات بخش شما باشند.

در روز عروسی شما برای عکاسی و فیلم برداری می‌بایست زمان زیادی را در فضای باز و زیر نور شدید آفتاب سپری کنید. اگر چتر آفتابی به همراه داشته باشید علاوه بر اینکه در عکس ها می توانید از آن به عنوان یک اکسسوری استفاده کنید، از تابش مستقیم نور خورشید هم در امان خواهید بود.

4- وسایل سرمایشی مکان برگزاری عروسی را کنترل کنید

بدون شک مهمانان شما یکی از مهم ترین اجزای مراسم عروسی شما خواهند بود. پس باید به راحتی و احساس خوب میهمانان بسیار توجه کنید. سعی کنید که وسایل سرمایشی مکان برگزاری عروسی (تالار، باغ تالار) را از قبل کنترل کنید و مطمئن باشید که خیلی خوب کار می‌کنند.

5- از گل هایی که مقاومت بیشتری در فصل گرما دارند استفاده کنید

اکثر گل ها بر اثر گرما خیلی زود پژمرده می‌شوند و مقاومت زیادی در برابر گرما ندارند. بنابراین خیلی بهتر است که برای گل آرایی مراسم عروسی و همینطور دسته گل عروس از گل هایی استفاده کنید که مقاومت بیشتری نسبت به گرما دارند.

6- در انتخاب مدل موی خود دقت کنید

برای برگزاری جشن ازدواج در فصل تابستان بهتر است که مدل مو های باز را انتخاب نکنید. شینیون های باز بر اثر تعرق خیلی زود حالت خود را از دست می‌دهند و برای نگه داری از این مدل ها باید از مقدار زیادی تافت و فیکساتور استفاده شود که حالت بسیار مصنوعی و غیر طبیعی به موهای شما خواهد داد.

7- لباس های مدل ماهی انتخاب بسیار مناسبی برای فصل تابستان نیستند

اگر استایل مورد علاقه شما لباس های مدل ماهی و پری دریایی می‌باشد، بهتر است که مراسم عروسی خود را در فصل پائیز یا زمستان برگزار کنید. این مدل لباس به شدت به بدن شما می چسبد و احساس گرما را دوچندان خواهد کرد و این موضوع بدون شک باعث کلافگی شما می شود.

8- استفاده از صندل و کفش های جلو باز

کفش ها نقش بسیار مهمی در راحتی شما در مراسم عروسی دارند. پیشنهاد عروسی مارکت به شما این است که برای برگزاری مراسم در فصل تابستان از کفش های جلو باز استفاده کنید. پا قلب دوم شماست و احساس ناراحتی در پا بر روی تمامی حالات شما تاثیرگذار خواهد بود.

از انتخاب کفش های جلو بسته، سنگین و گرم خودداری کنید تا بتوانید در طول مراسم احساس بهتری داشته باشید.

و صحبت آخر: روز عروسی شما  بدون شک بهترین روز زندگی شما خواهد بود، در این روز سعی کنید از استرس و افکار منفی دوری کنید و تمامی اتفاقات را به فال نیک بگیرید تا خاطره ای زیبا و فراموش نشدنی از این شب در ذهنتان باقی بماند