زهرا فراهانی فرد

چگونه یک لباس عروس با حجاب انتخاب کنیم؟

لباس عروس پوشیده یا لباس عروس باحجاب یکی از انواع لباس عروس است که به تازگی بسیار مورد توجه عروس ها قرار گرفته است. در ادامه با انواع لباس عروس باحجاب بیشتر آشنا خواهیم شد.


دانستن ته رنگ پوستی در هنگام انتخاب رنگ مناسب برای لباس اهمیت فراوانی دارد.

در این مقاله در مورد نحوه تشخیص ته رنگ پوستی (فصل پوستی) و اهمیت توجه به این موضوع در انتخاب آرایش و لباس مناسب صحبت می‌کنیم.


نکات مهم در انتخاب کفش پاشنه بلند برای عروس خانم ها

کفش پاشنه بلند یکی از المان های جدا نشدنی از استایل روز عروسی به حساب می آید. در این مقاله تلاش می کنیم تا به طور مفصل در مورد معایب و مزایا و نحوه انتخاب اصولی آن صحبت کنیم.


لباس عروس سرمه ای

انتخاب لباس سرمه ای برای مراسم عروسی یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای عروس های خاص و با شهامت است. در این مقاله از جنبه های مختلف به بررسی لباس عروس سرمه ای می‌پردازیم.


لباس عروس لیمویی

در مورد یکی از متداول ترین رنگ های لباس عروس یعنی لباس عروس لیمویی مفصل صحبت خواهیم کرد.


در انتخاب لباس عروس رنگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

حتما شما هم با شنیدن نام لباس عروس در ذهن خود لباس های سفید با دامن های پفی و دنباله دار را مجسم می‌کنید.


انتخاب لباس عروس متناسب با فرم اندامی

با شنیدن نام لباس عروس در ذهن اکثر افراد لباس هایی با دامن های پف دار که با مروارید و سنگ های درخشان تزئین شده اند؛ ترسیم می شود. اما سوال مهم این است که آیا برای همه افراد یک نوع لباس عروس مناسب است؟ یا انتخاب مدل لباس عروس نیز اصول و قاعده خاصی دارد. در ادامه به طور کامل در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.


آشنایی با انواع مختلف و کاربرد کت و شلوار آقایان

در این مقاله با انواع مختلف، کاربرد و بسیاری از ویژگی های کت و شلوار آقایان آشنا خواهید شد تا با دانستن این اطلاعات بتوانید با راحتی، مناسب ترین کت و شلوار را برای خود انتخاب کنید. لطفا با ما همراه باشید.


عوامل تاثیرگذار در قیمت لباس عروس

لباس عروس یکی از پرهزینه ترین آیتم های هر مراسم عروسی به حساب می آید. در این مقاله درباره عواملی که در تعیین قیمت لباس عروس نقش دارند، صحبت می کنیم.


مناسبترین لباس برای مراسم خواستگاری چه لباسی است؟

انتخاب لباس مناسب برای مراسم خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا سبک پوششی شما در نگاه اول به نوعی معرف سلایق و شخصیت شماست. در ادامه درباره نکاتی که در هنگام انتخاب لباس خواستگاری باید به آنها دقت شود صحبت خواهیم کرد.