عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

رقص تانگو در مراسم عروسی

چهارشنبه، 29 شهريور 1402 - 11:08

در همه عروسی ها یک رقص دو نفره داریم که اصطلاحاً به آن رقص تانگو گفته می شود؛ البته این یک اشتباه رایج است. امروز در این ویدئو رقص تانگوی واقعی را برای شما توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

در همه مراسم هایی که برگزار می کنیم یک زمانی را به یک رقص دو نفره اختصاص می دهیم که خیلی ها به آن رقص تانگو می گویند. ولی وقتی کمی دقت می کنیم متوجه می شویم نه آهنگی که پخش می شود مناسب این رقص است و نه حرکاتی که از طرف عروس و داماد اجرا می شود سنخیتی با آن دارد.

بنابراین امروز قصد داریم تا با توضیح دقیق رقص تانگو سو تفاهمی که در این مورد پیش می آید را برطرف کنیم.

هر زمان اسم رقص تانگو می آید دو نفر را می بینیم که دستان یکدیگر را گرفته و تا پایان آهنگ با هم بر روی یه گام حرکت می کنند.

این کاملا اشتباه است.

بهتر است کمی به عقب برگردیم و ببینیم که ریشه رقص تانگو چیست و از کجاست؟

رقص تانگو یک رقص کلاسیک و به اصطلاح خودمانی رقص مجلسی است که در اوایل قرن بیستم و اولین بار در شهر بوینس آیرس (آرژانتین) به وجود آمد. البته بعضی از اساتید گفته اند که این رقص از شهر مونته ویدئو در کشور اروگوئه شروع شده است.

این رقص در ابتدا برای افراد فقیر بوده و بعد ها توسط مهاجران اسپانیایی به اروپا معرفی شده و بعد از آن به آمریکا منتقل شده است. در آمریکا این رقص خیلی رواج پیدا کرد و به حالت امروزی خودش رسید.

رقص تانگو انواع مختلفی دارد و یک رقص دو نفره است که توسط یک مرد و یک زن انجام می شود و انفرادی نیست.

رقص تانگو بیانگر عنصری از عاشقانه در جنبش های هماهنگ شده خود است.

در آرژانتین روز 11 دسامبر به نام روز ملی تانگو نام گذاری شده است.

رقص تانگو باید همراه با یک آهنگ مناسب تنظیم شود. این رقص پیچیدگی های زیادی دارد و به راحتی قابل یادگیری نیست. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم که اگر می خواید رقص تانگو را یاد بگیرید و در مراسم عروسی خود اجرا کنید، به فیلم های آموزشی اکتفا نکرده و حتما به کلاس رقص مراجعه کنید.

پکیج استثنائی عروسی مارکت

خانم های عزیز برای اجرای رقص تانگو باید بدن انعطاف پذیری داشته باشید. پس اگر اهل ورزش نیستید، کار کمی برای شما سخت خواهد شد و احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. آقایان عزیز هم در جریان باشند که در قسمتی از رقص تانگو شاید نیاز باشد که همسر خود رو بغل کرده و یک یا دو دور بچرخید. البته معمولاً در این مواقع زور تازه دامادها زیاد می شود و از پس این کار بر می آیند.

اما اگر بخواهیم صادق باشیم پیشنهاد می کنیم که حتما قبل از اجرای اصلی، یکی دو بار تمرین کنید و اگر دیدید توان بدنی لازم برای انجام این کار را ندارید به هیچ عنوان ریسک نکنید. زیرا در این وضعیت احتمال آسیب دیدگی کمر بسیار بالاست.

رقص دو نفره بدون شک یکی از زیباترین قسمت های یک مراسم عروسی است و خیلی بهتر و زیباتر خواهد بود که برای آن از قبل برنامه داشته باشید. پیشنهاد می کنیم حداقل 2 ماه قبل از مراسم برای یادگیری و اجرای آن برنامه ریزی کنید.