معرفی 5 تالار ازدواج آسان

يكشنبه، 13 آذر 1401 - 13:08

در این ویدیو قصد داریم تا 5 تالار شهر تهران که از طرح ازدواج آسان حمایت می کنند را به شما معرفی کنیم. این تالار از لحاظ قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه هستند.

1- تالار پذیرایی آبگینه

تالار پذیرایی آبگینه تقریبا در مرکز شهر تهران قرار گرفته است. مدیریت آن بر عهده آقای خورشیدی بوده و ظرفیت پذیرایی از 1000 نفر میهمان را دارد.

شما می توانید با مراجعه به صفحه اختصاصی تالار پذیرایی آبگینه در وبسایت عروسی مارکت به طور کامل با این تالار آشنا شوید.

2- تالار پذیرایی فدک (بهمن)

تالار پذیرایی فدک  در میدان بهمن و در نزدیکی فرهنگسرای بهمن قرار دارد و دارای ظرفیت پذیرش 500 نفر میهمان می باشد. این تالار دارای نه منوی مختلف است که کار را برای شما بسیار راحت خواهد کرد.

برای آشنایی بیشتر با تالار پذیرایی فدک به این صفحه مراجعه کنید.

3- تالار پذیرایی قصر شیرین

تالار پذیرایی قصر شیرین تقریبا در مرکزتهران و در محدوده توانیر قرار گرفته است و ظرفیت پذیرش 600 نفر میهمان را دارد. همچنین از یک اتاق عقد با ظرفیت 150 نفر و پارکینگ خودرو با ظرفیت 120 خودرو برخوردار است.

اگر می خواهید بیشتر با این تالار آشنا شوید به این صفحه مراجعه کنید.

4- تالار پذیرایی مجلل شهرزاد

این تالار با ظرفیت پذیرش 800 نفر میهمان، در محدوده شهریار قرار دارد. ظرفیت اتاق عقد این تالار 50 نفر و ظرفیت پارکینگ این تالار 100 خودرو است.

اگر قصد دارید تا با این تالار بیشتر آشنا شوید به این صفحه مراجعه کنید.

5- تالار پذیرایی محمد

این تالار در شرق تهران و در محدوده خیابان دماوند قرار گرفته است و دارای ظرفیت پذیرش 200 الی 700 نفر میهمان می باشد. تالار پذیرایی محمد دارای اتاق عقد بسیار شیک، سالن های زیبا و نوساز،پارکینگ اختصاصی است.

برای آشنایی بیشتر با این تالار به صفحه اختصاصی تالار پذیرایی محمد در وبسایت عروسی مارکت مراجعه کنید.