بورس کت شلوار میرداماد

سه شنبه، 04 مهر 1402 - 16:10

خرید کت شلوار دامادی با 10 درصد تخفیف

در ویدیو مراحل برگزاری یک مراسم ازدواج که در سایت عروسی مارکت منتشر شده است، گفتیم که برگزاری یک مراسم عروسی را می توان در 8 قدم اجرا کرد که در مرحله هفتم آن به انتخاب لباس داماد پرداخته می شود.

انتخابی جذاب و در عین حال زمان بر که برای آن باید زمان کافی اختصاص داده شود.

ما در عروسی مارکت مقاله ای با عنوان آشنایی با انواع مختلف کت و شلوار آقایان و کاربرد آنها داریم که شما می توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات بسیار مفیدی درباره مدل های متنوع کت و شلوار آقایان به دست آورید.

برای خرید کت شلوار در شهر تهران بهتر است که به بورس آن مراجعه کنید؛ زیرا در این محدوده ها مزون های بیشتری وجود دارند و شما برای انتخاب کت و شلوار دامادی با تنوع بسیار بیشتری رو به رو خواهید بود.

در صورت مراجعه به بورس لباس دامادی شما قیمت های متنوع تری را خواهید دید و با توجه به سلیقه و بودجه مد نظر می توانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

در شهر تهران سه محدوده وجود دارد که به صورت تخصصی بر روی لباس داماد تمرکز دارند:

  1. میرداماد
  2. خیابان جمهوری
  3. باب همایون (بازار بزرگ)

ما در این مقاله قصد داریم تا گشتی در بارار بورس کت و شلوار دامادی میرداماد زده و اطلاعات مفیدی را به شما ارائه کنیم.

محدوده میرداماد محلی است که از زمان قدیم بورس لباس داماد و در قسمتی از آن (میدان مادر) شاهد بورس لباس عروس هستیم.

در این محدوده بهترین برند های کت و شلوار از جمله ال سی من، گراد، هاکوپیان و ... را خواهید دید. برند های شناخته شده ای که در کشور ایران و در مبحث کت و شلوار حرف اول را می زنند. اما هیچکدام از این برند ها به صورت تخصصی بر روی لباس داماد تمرکز ندارند و هدف اصلی آن ها البسه آقایان است.

برای خرید کت و شلوار دامادی در محدوده خیابان میرداماد بهتر است که به مرکز خرید آرین مراجعه کنید.

مرکز خرید آرین واقع در میرداماد

مرکز خریدی که همه فروشگاه های آن به صورت تخصصی بر روی کت و شلوار دامادی تمرکز دارند و شما در این مرکز خرید با تنوع بسیار بالایی رو به رو هستید.

مرکز خرید آرین در کنار گذر خیابان میرداماد واقع شده است و به مترو بسیار نزدیک است.

مرکز خرید آرین میرداماد - نزدیک به مترو

خیابان میرداماد در محدوده طرح ترافیک و همینطور طرح کاهش آلودگی هوا قرار ندارد و شما می توانید با خیال راحت با وسیله شخصی خود به این خیابان مراجعه کنید.

نکته: اگر در اواسط هفته و در روز های کاری تصمیم دارید به مرکز خرید آرین بروید حتماً از قبل به فکر جای پارک باشید.

می توان گفت میرداماد یک محدوده اداری است و به همین دلیل با کمبود مشکل جای پارک رو به رو است. البته در اواخر هفته و در ایام تعطیل با این مشکل مواجه نخواهید بود.

مرکز خرید آرین بورس لوکس کت شلوار دامادی است و اگر شما به دنبال کت شلواری خاص و خوش دوخت هستید، بدون شک بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

قیمت کت شلوار در این بازار نسبت به خیابان جمهوری و باب همایون بیشتر است. البته طبعاً کیفیت کت شلوار در این مرکز خرید از آن دو محدوده دیگر بالاتر است.

مرکز خرید آرین - بورس لوکس کت و شلوار دامادی

از قدیم گفته  اند که تخفیف شیرینی خرید است و اگر شما هم مثل ما علاقه مند به گرفتن تخفیف هستید پیشنهاد می کنیم در زمان مراجعه به مرکز خرید آرین به مزون زند مراجعه کرده و از ده درصد تخفیف ویژه همراهان عروسی مارکت استفاده کنید.

مزون لباس داماد زند

فروششگاه زند در طبقه همکف مرکز خرید آرین واقع شده است و تمامی البسه در این فروشگاه با پارچه های با کیفیت ترک و ایتالیایی دوخته می شود.

مزون زند - طبقه همکف مرکز خرید آرین میرداماد

تنوع بالا و همینطور کیفیت مثال زدنی کار انتخاب را برای شما به شدت سخت خواهد کرد.

در این فروشگاه برای تمامی سلیقه ها کت و شلوار دامادی وجود دارد و همینطور شما می توانید اکسسوری داماد ( پیراهن، کفش، دکمه سر دست، پوشت، کراوات و...) خود را از فروشگاه کت و شلوار دامادی زند تهیه کنید.

عرضه اکسسوری داماد از قبیل پیراهن، کفش، دکمه سر دست، پوشت، کراوات در مزون لباس دامادی زند

در فروشگاه زند کارشناسان فروش آماده مشاوره به شما خواهند بود تا بتوانید فرم اندام خود را بشناسید و با شناخت کامل از اندام خود انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزون لباس دامادی زند

فراموش نکنید که در هنگام خرید از فروشگاه زند حتماً از تخفیف 10 درصدی همراهان عروسی مارکت استفاده کتید.

برچسب ها: