معرفی مهمترین خدمت عروسی مارکت: ودینگ پلنر

يكشنبه، 13 آذر 1401 - 12:54

در این ویدیو توضیحاتی درباره ودینگ پلنر که یکی از اصلی ترین خدمات عروسی مارکت و مهمترین آنها باشد را به شما عزیزان ارائه خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

ودینگ پلنر به معنای برنامه ریزی، مشاوره و مدیریت صفر تا صد مراسم عروسی است.

 من - امیرحسین میرزایی - شخصاً همیشه داوست دارم که همه چیز بر طبق یک برنامه منظم و دقیق اجرا شود و وقتی می بینم کاری بدون برنامه ریزی انجام می شود و نتیجه هم هم خوب از آب در نمی آید، خیلی ناراحت می شوم.

به خاطر دارم که حدوداً ده سال پیش در عروسی یکی از دوستان حضور داشتم. هزینه بسیار زیادی برای اجرای آن پرداخته شده بود. اما متاسفانه به دلیل اینکه برنامه ریزی دقیقی وجود نداشت، هیچکدام از مراحل عروسی به درستی و آن طور که انتظار داشتند پیش نمی رفت.

همان موقع احساس کردم که در اینجا یک خلاء وجود دارد و شاید من بتوانم کاری انجام دهم که دیگر در مراسم های عروسی نظیراین اتفاقات رخ ندهد.

از آن موقع تا به امروز زمان زیادی می گذرد و من همراه با تیم عروسی مارکت در این سال ها تلاش زیادی را انجام داده ایم که در حد بضاعت و توانمان این خلا را پوشش دهیم و خدا را شکر تا به امروز با وجود همه سختی ها و موانع در این کار موفق بوده ایم.

به هیچ عنوان نباید برگزاری مراسم عروسی بر عهده عروس و داماد گذاشته شود.

به این دلیل که در برگزاری مراسم عروسی نکات ریز و درشت بسیار زیادی وجود دارد که عدم رعایت یکی از آنها به تنهایی می تواند مراسم را به حاشیه ببرد، مسئولیت اجرای مراسم به هیچ عنوان نباید بر دوش عروس و داماد قرار داده شود.

مسئله ای که متأسفانه این روزها زیاد با آن مواجه می شویم.

در این وضعیت عروس و داماد باید در روز برگزاری مراسم به فکر همه چیز باشند و دائماً حواس خود را جمع کنند که نکته ای از قلم نیفتد.

این برای حالتی است که همه چیز بر روی روال پیش می رود. اما اگر خدایی نکرده اتفاق خاصی در روز مراسم عروسی رخ دهد؛ کار خیلی سخت خواهد شد. در این مواقع همیشه با عروس و دامادی روبرو می شویم که خسته شده اند و می خواهند مراسم عروسی خود را هر چه زود تر به پایان برسانند.

عروسی مارکت اینجا حضور دارد که اجازه ندهد تا این اتفاق برای شما رخ دهد.

من و تیم عروسی مارکت ودینگ پلنر یا به زبان فارسی برنامه ریز عروسی هستیم.

در تیم عروسی مارکت برای برگزاری مراسم عروسی یک متد شش ماهه داریم و از شش ماه قبل از مراسم عروسی در کنار شما خواهیم بود.

روش کار به این صورت است که در ابتدا مشاوره های لازم در زمینه برگزاری مراسم عروسی به شما داده خواهد شد و با توجه به سلیقه شما و بودجه ای که برای مراسم عروسی در نظر گرفته اید برنامه ریزی کلی مراسم انجام می شود.

ما مراسم عروسی شما را از صفر تا صد برگزار خواهیم کرد. یعنی از زمانی که برای عقد قرارداد اقدام می کنید در کنار شما هستیم و با توجه به سلیقه شما در کمترین زمان مناسب ترین و بهترین ارائه دهنده خدمات را به شما معرفی خواهیم کرد تا از هدررفتن زمان و بودجه شما جلوگیری کنیم.

ما در تیم عروسی مارکت از وجود یک خانم متخصص و استایلیست حرفه ای بهره مندیم که با توجه به تخصص و تجربه فراوانی که دارند به شما کمک می کنند تا بهترین لباس را با توجه به رنگ پوست و نوع اندامتان انتخاب کنید.

همینطور افرادی را در تیم خود داریم که در زمینه انتخاب بهترین و مناسب ترین میکاپ آرتیست ها به شما مشاوره خواهند داد.

مدیریت و برنامه ریزی مراسم عروسی شما از ابتدا تا انتها بر عهده من و تیم عروسی مارکت است و ما همه تلاشمان را می کنیم تا همه چیز طبق برنامه جلو رود و به قول معروف در روز برگزاری مراسم عروسی آب در دل شما تکان نخورد.

ما از صبح مراسم تا انتهای مراسم مثل یک دوست صمیمی در کنار شما خواهیم بود و کاری می کنیم که در روز عروسی خودتان به بهترین شکل و مثل یک الماس بدرخشید.

اگر قصد دارید مراسمی بسیار با کیفیت و بدون نقص برگزار کنید و خیالتان از همه چیز راحت باشد به ما اعتماد کنید.

ما در کنار شماییم. اصلا نگران نباشید.