عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

معرفی 5 مزون لباس عروس در خیابان امیراکرم + تخفیف

يكشنبه، 05 شهريور 1402 - 13:43

همه عروس و دامادها برای برگزاری مراسم عروسی خود با انتخاب‌های متعددی روبرو هستند. این انتخاب‌ها تاثیر غیر قابل انکاری در کیفیت مراسم عروسی هر فرد (که شاید مهم‌ترین رویداد در زندگی خیلی از افراد باشد) دارند. پس انتخاب اشتباه در هر کدام از آیتم‌های برگزاری مراسم از جمله لباس عروس، انتخاب آرایشگاه، تالار عروسی و ... در بیشتر اوقات غیر قابل جبران است.

از آنجاییکه معمولاً برای برگزاری مراسم عروسی زمان محدودی در اختیار داریم؛ بعضی اوقات مجبوریم که انتخاب‌هایی داشته باشیم که شاید گزینه 100% مورد رضایت ما نباشد و بعدها از این انتخابها همیشه حس پیشمانی داشته باشیم. لباس عروس هم یکی از شاخص‌ترین این انتخاب‌ها است.

ویترین یک مزون لباس عروس در مزون لباس عروس خیابان امیر اکرم تهران

در این ویدیو عروسی مارکت 5 مزون لباس عروس برتر در محدوده خیابان امیراکرم که بورس لباس عروس است را به شما معرفی می‌کند. استایلیست‌های عروسی مارکت در طول یک هفته تعداد زیادی از مزون‌های این منطقه را بررسی کرده و بر اساس فاکتورهای متعددی به این نتایج رسیده اند. این کار صرفا برای کمک به شما عزیزان انجام شده است تا به شما این امکان را بدهد که بر اساس بودجه و سلیقه خود بهترین گزینه ممکن را انتخاب کرده و در وقت و زمان خود نیز صرفه جویی کنید.

شما با مشاهده ویدیوی این صفحه یا خواندن مقاله آن با برترین مزون‌های لباس عروس امیراکرم از دید استایلیست‌های عروسی مارکت آشنا خواهید شد.

1- مزون لباس عروس صدف

مدیریت مزون صدف بر عهده آقای موسوی است. این مزون دارای کادری مجرب و حرفه ای با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس است. همچنین در آن مشاوره در خصوص خرید لباس عروس هم به صورت آنلاین و هم حضوری انجام می‌شود. مزون لباس عروس صدف قابلیت دوخت کلیه لباس‌های نامزدی، لباس شب، طراحی و دوخت لباس عروس و فرمالیته با استفاده از پارچه‌های مرغوب را دارد. امکان اجاره لباس عروس نیز در این مزون فراهم است.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مزون، پرو وی آی پی است. به این معنی که در زمان حضور شما در مزون صدف، به مشتریان دیگر اجازه ورود داده نمی‌شود. در تمام مراحل انتخاب تا پرو لباس، کادر متخصص و حرفه ای مزون در کنار شما خواهند بود تا شما بهترین انتخاب را متناسب با فرم اندامتان و مطابق با سلیقه شخصیتان داشته باشید.

لباس عروس مدل A LINE

دوخت لباس عروس در مزون صدف 3 الی 4 هفته زمان خواهد برد. اما جای نگرانی نیست؛ زیرا امکان دوخت فوری لباس عروس نیز برای مشتریان وجود دارد.

نرخ لباس عروس‌های مزون صدف با توجه به کیفیت، دوخت و پارچه‌های مصرفی بسیار مقرون به صرفه است.

مزون لباس عروس صدف برای تهیه لباس عروس آماده نیز انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود؛ زیرا پروگیری و تغییرات لباس با توجه به سایز و خواسته شما انجام می‌شود.

2- مزون لباس عروس لنا

این مزون دقیقاً در نبش چهارراه امیراکرم و ابتدای خیابان لبافی نژاد قرار گرفته است. اگر تنها یکبار از خیابان ولیعصر عبور کرده باشید، مطمئناً آن را دیده اید. در مزون لباس عروس لنا دوخت و فروش انوع لباس عروس، نامزدی، فرمالیته و عقد مطابق با جدیدترین ژورنال‌های روز دنیا انجام می‌گردد.

مزون لنا دارای تخصص خاصی در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس مدل ماهی است. بدون شک می‌توان ادعا کرد که این مزون یکی از بهترین‌ها در محدوده خیابان امیراکرم است. مدیریت و پرسنل مجموعه لنا بسیار خوش برخورد بوده و با صبر و احترام خاصی به صحبت‌های مشتریان گوش می‌دهند و همواره تلاش می‌کنند تا با توجه به سلایقتان بهترین مدل‌ها را به شما پیشنهاد دهند.

از لحاظ قیمت نیز مزون لباس عروس لنا داری نرخ‌های بسیار مناسب و اقتصادی است. بنابراین اگر موضوع بودجه برای شما در اولویت قرار دارد، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از این مزون را در برنامه خود داشته باشید.

لباس عروس سفید مدل ماهی یقه سه سانت

مدت زمان دوخت لباس عروس در این مزون به صورت عادی 20 روز و به صورت فوری یک هفته الی 10 روز است.

از خصوصیات دیگر مزون لباس عروس لنا می‌توان به مزون لباس داماد هم اشاره کرد. در این مزون لباس و کت و شلوار دامادی هم به مشتریان ارائه می‌شود. این ویژگی کار انتخاب و ست کردن لباس عروس و داماد را برای شما بسیار راحت می‌کند.

3- مزون لباس عروس دیبا

مزون دیبا در ساختمان یلدا در خیابان لبافی نژاد قرار دارد. این مزون با مدیریت سرکار خانم شعبانی یکی از مزون‌های لباس عروس حرفه ای و با کیفیت در منطقه امیراکرم است.

تابلوی ساختمان عروس یلدا

از ویژگی‌های برجسته مزون دیبا می‌توان به استفاده از پارچه‌های اورجینال و باکیفیت و تزئینات کار دست روی لباس‌ها اشاره کرد.

این مزون علاوه بر لباس‌های آماده موجود در فروشگاه، دوخت ژورنالی و مطابق خواست و سلیقه مشتریان را نیز انجام می‌دهد. زمان دوخت سفارش‌های اختصاصی بین 20 روز الی یک ماه است. زمان اجاره لباس‌های آماده در مزون دیبا نیز 10 روزه است.

یکی دیگر از خدمات مزون دیبا امکان خرید و اجاره لباس‌های فرمالیته است.

با توجه به کیفیت دوخت و کادر متخصص و حرفه ای مزون دیبا، شما خریدی مطمئن از این مزون خواهید داشت.

4- مزون لباس عروس هستی

مزون هستی یکی دیگر از مزون‌های لباس عروس شناخته شده و برجسته خیابان لبافی نژاد است. شما می‌توانید برای تهیه انواع لباس عروس، عقد، فرمالیته و مجلسی به این مزون مراجعه کنید.

یکی از خدمات قابل توجه مزون لباس عروس هستی مشاوره تخصصی در بدو ورود شما به این مجموعه است.

مزون هستی علاوه بر لباس عروس‌های آماده فروش، طراحی لباس‌های مناسب سلیقه و مجالس شما و دوخت لباسهای ژورنالی را نیز انجام می‌دهد. دوخت بسیار تمیز، حرفه ای و تنوع مدل از ویژگی‌های مهم این مزون است.

نمایی از داخل مزون لباس عروس هستی

 در داخل محیط مزون هستی قسمتی مخصوص کیف و کفش‌های عروس و مجلسی وجود دارد که شما را از خرید جدا جدای اکسسوری‌ها بی نیاز می‌کند. ضمن اینکه شما علاوه بر بهره‌مندی از مشاوره تخصصی کادر مزون هستی، برای ست کردن اکسسوری‌ها با لباستان می‌توانید در زمان خود صرفه جویی کنید.

5- مزون لباس عروس آوا

مزون آوا با مدیریت جناب آقای احمدی که بدون شک یکی از خوش برخوردترین مدیران در محدوده خیابان امیراکرم است، همیشه با رویی باز از شما عزیزان استقبال خواهد کرد. این مزون در زمینه طراحی و دوخت لباس عروس، عقد، نامزدی و فرمالیته به صورت حرفه ای فعالیت می‌کند. همچنین علاوه بر خرید امکان اجاره لباس عروس را برای شما عزیزان فراهم کرده است.

کیفیت دوخت، قیمتهای بسیار مناسب و اقتصادی و مدلهای متنوع از خصوصیات قابل‌توجه مزون لباس عروس آوا هستند.

لباس عروس پارچه شاین

کادر حرفه ای و با تجربه این مزون انواع لباس‌های ماهی، پرنسسی، عربی، A لاین و ... را برای شما اجرا می‌کنند.

مزون آوا علاوه بر لباس‌های عروس، برای اجاره و خرید انواع لباس‌های مجلسی، عقد، فرمالیته، لباس ساقدوش و ... نیز انتخاب مناسبی است. همچنین در مزون آوا شما می‌توانید تاج، تور و شنل مناسب و ست لباستان را انتخاب کنید.

 

ما در عروسی مارکت مقاله‌های متعددی در زمینه لباس عروس منتشر کرده ایم. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مقاله‌های عروسی مارکت اطلاعات مفید و جامعی در خصوص لباس عروس به دست آورید.

اگر قیمت لباس عروس در انتخاب شما تاثیر زیادی دارد، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله ای که عروسی مارکت در خصوص موضوع قیمت لباس عروس منتشر کرده است را مطالعه کنید.