عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

قبل از انتخاب لباس عروس رنگی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جمعه، 07 مهر 1402 - 10:18

حتما شما هم با شنیدن نام لباس عروس در ذهن خود لباس های سفید با دامن های پفی و دنباله دار را مجسم می‌کنید. اما خیلی وقتها متناسب با ویژگی های فرهنگی، سلیقه و نوع مراسم، شما ممکن است رنگی بجز سفید را برای لباس عروسی خود انتخاب کنید.

در ادامه در مورد رنگ های مختلف و کاربرد های آن صحبت خواهیم کرد.

لباس عروس رنگی چه کاربردی دارد؟

اکثرا از لباس های عروس رنگی در مراسمات قبل از جشن عروسی مثل جشن نامزدی و جشن عقد استفاده می‌شود و یکی از علت های آن این است که عکس های این مراسم ها با روز عروسی متفاوت باشد.

لباس عروس قرمز
لباس عروس قرمز

لباس عروس رنگی برای چه کسانی مناسب است؟

فارغ از بحث های فرهنگی که گاهی شخص را ملزم به استفاده از یک رنگ خاص برای مراسم عروسی می‌کند ( مثل لباس عروس قرمز در هند)، لباس عروس رنگی برای کسانی مناسب است که قبل از شروع زندگی مشترک خود قرار است چند جشن مختلف برگزار کنند و به افرادی که قبل از شروع زندگی مشترک صرفا قرار است فقط جشن عروسی داشته باشند توصیه می‌شود که لباس سفید را در اولویت قرار دهند؛ زیرا رنگ سفید در گذر زمان جذابیت خود را از دست نمی‌دهد و مختص به دوره خاصی نیست.

لباس عروس هندی
لباس عروس هندی
لباس عروس سفید
لباس عروس سفید

چه رنگ هایی برای لباس عروس وجود دارد؟

به طور کلی هر لباسی که سفید نباشد در دسته لباس های عروس رنگی قرار می‌گیرد. این رنگ ها ممکن است خیلی متداول و پر کاربرد باشند مثل لباس عروس لیمویی. یا جزء رنگ های خیلی خاص و متفاوت باشند مثل لباس عروس سرمه ای.انتخاب این رنگ بستگی به سلیقه و ویژگی های ظاهری شما مثل ته رنگ پوستی  و ویژگی های اندامی شما دارد.

آیا می‌خواهید در مورد لباس عروس لیمویی اطلاعت بیشتری داشته باشید؟ پیشنهاد می‌کنیم که مقاله عروسی مارکت در مورد لباس عروس لیمویی را بخوانید.

آیا می‌داتستید که لباس عروس سرمه ای یک انتخاب جسورانه برای مراسم های عروسی در فصل زمستان است؟ برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله عروسی مارکت درباره لباس عروس سرمه ای را مطالعه کنید.

در حال حاضر چه رنگ هایی برای لباس عروس متداول هستند؟

از زیبا ترین رنگ ها برای لباس عروس میتوان به رنگ گلبهی، کرمی، آبی آسمانی، لیمویی، صورتی، سبز مغز پسته ای، نقره آبی، آبی فیروزه ای و یاسی اشاره کرد.

لباس عروس گلبهی
لباس عروس گلبهی
لباس عروس کرمی
لباس عروس کرمی
لباس عروس آبی آسمانی
لباس عروس آبی آسمانی
لباس عروس لیمویی
لباس عروس لیمویی
لباس عروس صورتی
لباس عروس صورتی
لباس عروس پسته ای
لباس عروس پسته ای
لباس عروس نقره آبی
لباس عروس نقره آبی
لباس عروس فیروزه ای
لباس عروس فیروزه ای
لباس عروس یاسی
لباس عروس یاسی

چه کت و شلواری با لباس عروس رنگی ست می‌شود؟ 

اگر لباس عروس شما رنگی است بهتر است برای ست کردن با آقای داماد به هماهنگی رنگ لباس عروس با اکسسوری داماد بسنده کنید و سعی نکنید که رنگ پیراهن یا کت داماد را با رنگ لباس عروس ست کنید؛ چون این کار علاوه بر اینکه ریسک بالایی دارد باعث می‌شود استایل آقای داماد از حالت رسمی فاصله بگیرد.

هماهنگ کردن کراوات و پوشت آقای داماد یک استایل ست و جذاب را برای شما ایجاد می‌کند.

ست کردن لباس عروس قرمز با کراوات و پوشت قرمز
ست کردن لباس عروس قرمز با کراوات و پوشت قرمز

هنگام انتخاب لباس عروس رنگی به چه نکاتی دقت کنیم؟

حتما به این نکته توجه داشته باشید که رنگ لباس عروس باید طوری باشد که عروس در میان میهمانان  به سادگی قابل تشخیص باشد. سعی کنید بجای استفاده از رنگ های خیلی پررنگ و تند از رنگ های ملایم تر استفاده کنید.

به طور کلی اگر می‌خواهید دو استایل کاملا متفاوت در جشن عقد و عروسی خود داشته باشید حتما به این نکته دقت کنید که علاوه بر رنگ لباس عروس حتما از مدل های مختلف لباس عروس استفاده کنید و لباس مجلل تر را برای روز عروسی خود نگه دارید.

به یاد داشته باشید جذابیت و تنوع مدل در لباس عروس های سفید به قدری هست که شما در تمام مراسم های خود از این رنگ استفاده کنید.

اگر صرفا برای ایجاد تنوع در استایل می‌خواهید لباس عروس رنگی را انتخاب کنید مشاوران استایل عروس و داماد عروسی مارکت به شما کمک خواهند کرد که استایل ایده آل خود را برای مهمترین شب زندگی خود بسازید.

عروسی مارکت اطلاعات کامل مزون های لباس عروسی که در تهران فعال هستند را جمع آوری کرده است تا در انتخاب لباس عروس مناسب به شما کمک کند. شما می توانید به مراجعه به صفحه مزون های لباس عروس در تهران به طور کامل با این مزون ها آشنا شوید.