در زمان خرید و سفارش کارت عروسی به چه نکاتی توجه کنیم؟

جمعه، 07 مهر 1402 - 14:40
  • بورس کارت عروسی در شهر تهران کجاست؟
  • از کجا کارت عروسی بخریم؟
  • هزینه کارت عروسی چقدر است؟
  • برای سفارش کارت عروسی از کجا باید شروع کنیم؟
  • چند مدل کارت عروسی داریم؟
  • کارت عروسی خارجی بهتر است یا ایرانی؟
  • گران ترین و ارزان ترین کارت عروسی چه قیمتی دارد؟
  • برای خرید کارت عروسی چه روش هایی وجود دارد؟
  • هزینه کارت عروسی چگونه محاسبه می شود؟
  • و ...

کارت عروسی

این ها سوالاتی است که در زمان خرید و سفارش کارت دعوت مراسم عروسی به ذهن اکثر عروس و دامادهای عزیز خطور می کند. در این مقاله می خواهیم تا به آنها پاسخ دهیم.

یکی از جذاب ترین و شاید سخت ترین کار هایی که هر زوجی باید قبل از مراسم عروسی خود انجام دهد، انتخاب کارت دعوت میهمانان برای مراسم عروسی است.

برای خرید کارت عروسی دو روش وجود دارد

  1. حضوری
  2. آنلاین

البته پیشنهاد عروسی مارکت برای خرید و سفارش کارت عروسی خرید حضوری است. اما چرا؟

زیرا تنوع در انتخاب کارت بسیار زیاد است و بهتر است کارتی را که در نظر دارید تا برای دعوت میهمانان به مراسم عروسی خود انتخاب کنید را حتماً از نزدیک ببینید.

کارت دعوت عروسی

بورس کارت عروسی کجاست؟

برای خرید حضوری کارت عروسی در شهر تهران بهتر است که به خیابان ملت که بورس خرید کارت عروسی است مراجعه کنید. البته این بازار با نام های ظهیرالاسلام و بهارستان نیز شناخته می شود.

این منطقه بورس کاغذ، چاپ، سررسید  است که قسمتی از این بازار بزرگ در اختیار فروشگاه های ارائه کارت مراسم عروسی است.

مطمئناً در این منطقه می توانید کارتی که برای مراسم عروسی خود مد نظر دارید را به راحتی پیدا کنید.

کارت دعوت از میهمانان برای مراسم عروسی

هزینه کارت عروسی

هزینه کارت عروسی ارتباط مستقیمی با سلیقه شما دارد. در حال حاضر و که در بهمن 1400 قرار داریم و در حال انتشار این مقاله هستیم، قیمت هر کارت از 1300 تومان شروع می شود و تا هرچقدر که شما بودجه داشته باشید متغیر است.

بله کاملا درست شنیدید، هرچقدر که شما بودجه داشته باشید!

در بورس کارت عروسی کارت های خاص و شخصی سازی شده هک وجود دارد که شما می توانید با توجه به سلیقه خود آنها را خاص تر کنید. البته این مساله پرداخت هزینه های بیشتری را برای شما به همراه دارد.

بنابراین نمی توانیم حد انتهایی برای قیمت کارت عروسی تعیین کنیم.

کارت دعوت مهمانان برای مراسم عروسی

سفارش کارت عروسی

اما سفارش کارت عروسی برای شما دو هزینه جداگانه دارد.

  • قیمت کارت خام
  • هزینه چاپ بر روی کارت

شما برای سفارش کارت عروسی خود باید مجموع هزینه های کارت خام و چاپ بر روی آن را پرداخت کنید. هزینه کارت که در بالا بیان شد. اما هزینه چاپ بستگی به تعداد کارت سفارش داده شده و نوع کارت درخواستی شما دارد.

توصیه می کنیم که حتما قبل از سفارش کارت عروسی، از هزینه چاپ آن مطلع شوید.

چند مدل کارت عروسی داریم؟

در حال حاضر در داخل کشور کارت های متنوع و خاصی را می توانید پیدا کنید. کارت هایی با طراحی و دیزاین های متفاوت که به صورت اختصاصی طراحی و تولید می شوند. بنابراین نمی توانیم دسته بندی خاصی برای مدل های کارت عروسی ارائه کنیم.

اما در جریان این نکته هم باشید که که در بازار علاوه بر کارت های مقوایی و کاغذی، کارت های پلاستیکی، طلقی، پلکسی، چوبی هم موجود است.

کارت عروسی خارجی یا ایرانی؟

هیچوقت فکر نمی کردیم که کارت عروسی جز اقلامی باشد که از کشور های دیگر هم وارد شود. اما بعد از بررسی فروشگاه های کارت عروسی در خیابان ملت متوجه شدیم که فروشگاه هایی وجود دارند که فقط کارت های وارداتی و یا به اصطلاح خارجی را عرضه می کنند.

تنها تفاوت کارت های خارجی و ایرانی در کیفیت برش لیزر و تمیز بودن مدل است.

عملیات لیزر بر روی کارت های خارجی با دقت بسیار بالایی انجام می شود. تنها تفاوت با مدل های مشابه ایرانی همین مورد است که البته به راحتی قابل تشخیص است. معمولاً کارت های عروس خارجی در کشور ترکیه تولید می شوند.

کارت دعوت مراسم عروسی

برای سفارش کارت عروسی از کجا شروع کنیم؟

اگر می خواهید کارت عروسی خود را به صورت حضوری سفارش دهید، به خیابان ملت مراجعه کنید. بهتر است که برای این کار، یک روز کامل وقت بگذارید. تنوع، کیفیت و شعر انتخابی از نکاتی هستند که باید از بین آن ها انتخاب کنید. البته این کار بسیار سختی برای شما خواهد بود و نیازمند صرف زمان است.

پیشنهاد عروسی مارکت برای خرید و سفارش کارت عروسی خیابان ملت و فروشگاه طهران کارت می باشد.

فروشگاه طهران کارت - خیابان ملت تهران

فروشگاهی با مدیریت خانم عاقل که بیشترین تنوع را در محصولات خود دارند. همینطور کارت های دست ساز و خاصی را می توانید در این فروشگاه مشاهده کنید. در مراجعه حضوری به خیابان ملت حتما از فروشگاه طهران کارت دیدن کنید.