چرا در سایت عروسی مارکت مشاوره ازدواج داریم؟

سه شنبه، 26 مرداد 1400 - 11:08

هدف اصلی ما در سایت عروسی مارکت این است که بتوانیم اطلاعات دقیق و مناسبی را در زمینه برگزاری مراسم عروسی (بخصوص در تهران) به شما عزیزان ارائه دهیم تا بتوانید بهترین مراسم را بدون عیب و نقص برگزار کنید.

ما اطلاعات تمامی مشاغل مرتبط با عروسی در شهر تهران (کرج و حومه تهران) را برای شما جمع آوری و دسته بندی کرده ایم تا زمان کمتری در انتخاب این موارد از شما گرفته شود.

اما سوالی که از ما پرسیده می شود این است که: چرا ما در سایت عروسی مارکت مشاوره ازدواج داریم؟

سایت عروسی مارکت به صورت تخصصی در زمینه عروسی و برگزاری مراسم در شهر تهران فعالیت دارد. اما از آنجاییکه ما می خواهیم در زمینه ازدواج و آغاز زندگی متاهلی هم اطلاعات مفیدی را ارائه کنیم، تصمیم گرفتیم تا بخش مشاوره ازدواج را به موضوعات سایت اضافه کنیم که متاسفانه در کشور ما به آن بهای زیادی داده نمی‌شود.

در این بخش از سرکار خانم دکتر جعفری خواهش کردیم که در کنار تیم عروسی مارکت باشند و به ما کمک کنند تا بتوانیم محتوایی را برای آن دسته از عزیزانی که نمی‌دانند که بهتر است قبل از عروسی به مشاوره ازدواج مراجعه کنند و افرادی که وقت کافی برای حضور جلسات مشاوره را ندارند، آماده کنیم.

ما در این جلسات مشاوره در رابطه با موضوعات کلی که هر دختر و پسری باید قبل از ازدواج بداند صحبت می‌کنیم و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا اطلاعات مفید و با کیفیتی را در اختیار مخاطبان عزیزان قرار دهیم به این امید که مورد استفاده شما قرار بگیرد.