چگونه سرویس طلای ارزان بخریم؟

جمعه، 07 مهر 1402 - 10:16

خرید سرویس طلا یکی از وظایفی است که بر عهده آقای داماد می باشد. اما با توجه قیمت های بالا و بعضا سرسام آور طلا، همیشه این سوال پیش می‌آید که آیا راهی برای صرفه جویی در این بخش وجود دارد یا نه؟

در این مقاله 7 نکته طلایی برای خرید سرویس طلا معرفی می‌کنیم و امیدواریم که بتوانید با توجه به این نکات بهترین سرویس طلا را با مناسب ترین قیمت خریداری کرده و به همسر خود هدیه دهید.

  1. طلای ظریف و سبک انتخاب کنید و از مدل های درشت بپرهیزید.
  2. میتوانید طلای دست دوم بخرید که قیمت آن خیلی مناسب تر از طلا دست اول است.
  3. طلای بدون نگین بخرید که اجرت آن کمتر است و بهتر است سراغ مدلهایی بروید که مزد ساخت کمتری دارد. مثلا مدلهایی هستند که ساده هستند ، تراشکاری های خیلی ظریف و پرکاری ندارد.
  4. میتوانید به جای سرویس کامل، نیم ست بخرید.
  5. بعضی ماهها وجود دارد که نرخ طلا به علت تقاضای خرید پایین تر ، کمتر است. مثلا در ماه محرم و صفر یا ماههایی که در آنها تعداد عروسی ها کمتر است مثلا در فصل تیر یا مرداد. اگر برایتان مهم است که طلا را به قیمت مناسبی خریداری کنید بهتر است در این ماهها اقدام کنید.
  6. اگر در پروسه عروسی که کلی خرج و هزینه دارید امکان خرید سرویس طلا را ندارید، ما به شما پیشنهاد خرید سرویس نقره را می دهیم. سرویس های نقره بسیار لوکس و زیبایی وجود دارد که واقعا تشخیص آن ها از طلا و جواهر کار سختی است. می توانید بجای پرداخت هزینه ی بالا برای طلا، سرویس عروسی تان را نقره و با قیمت خیلی خیلی پایین تر از طلا انتخاب و خریداری کنید.
  7. هیچ اجباری وجود ندارد که تمام تکه های سرویس بصورت کامل خریداری شود. شما می توانید برخی از اقلام ست را حذف کنید و طبق بودجه تان فقط گردنبند یا فقط گوشواره یا بجای هر سه مورد، 2 تکه از اقلام سرویس را انتخاب و خریداری کنید.