نکات مهم انتخاب کیک عروسی

سه شنبه، 11 مهر 1402 - 13:24

 کیک یکی از اجزای مهم عروسی میباشد که در فیلم و عکس های مراسم تا ابد به یادگار می ماند بنابراین فقط به عنوان شیرینی مراسم محسوب نمی شود و به غیر از طعم آن ، شکل ، اندازه و زیبایی آن از اهمیت بالایی برخوردار است. گاهی قامت کیک ها از قد عروس و داماد هم بالاتر می رود و گاهی عجیب و غریب ترین شکل و ظاهر و رنگ و لعاب را به خود می گیرند و در اکثر مواقع قیمت های سر به فلک کشیده همگان را به شگفتی وا می دارد.

کیک عروسی با دیزاین توت فرنگی

با آگاهی کامل تدارک ببینید.

 انتخاب شرایط مکانی و زمانی، نوع فوندانت و دکور کیک باید در هوای آزاد مقاومت لازم را داشته باشد.گول ظاهر کیک را نخورید. در انتخاب وزن مناسب کیک دقت کنید.

کیک عروسی با تزئینات گل رز سرخ و سفید

پیش از سفارش اصلی نمونه تست کنید.

از طعم یا ماندگاری کیک غافل نشوید. استفاده میوه تابستانی در کیک: استفاده از میوه های خوش طعم در فصل تابستان ،پسته و گردو در فصل زمستان.

کیک عروسی با دیزاین گل

در حمل و نقل کیک دقت کنید.

اکثر قنادی ها دارای ماشین های یخچال دار نیستند و مسافت شما همانقدر که طولانی یا کوتاه باشد نقل و انتقال آن بر عهده شما می باشد و این موضوع مخصوصاً در فصل تابستان به خاطر هوای گرم اهمیت بسیار بیشتری پیدا می کند.

سر وقت اقدام کنید.

 پیشنهاد می کنیم سفارش خود را به موقع انجام دهید و به واپسین روز های مراسم موکول نکنید. بهتر آن است که حداقل یک هفته زودتر از روز عروسی اقدام به ثبت سفارش کرده و از تحویل به موقع آن در مکان و زمان مورد نظر مطمئن شوید.

کیک عروسی با دیزاین گل رز سفید

گفت و گویی با کیک ساز خودتان داشته باشید.

توصیه می کنیم که حتماً چیزی که درباره کیک عروسیتان انتظار دارید با کیک ساز در میان گذاشته تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری کنید. حتما زمان دقیق ، تاریخ ، مدت زمان تقریبی جشن عروسی ، مکان قرارگیری کیک ، تعداد مهمانان جشن و بودجه مورد نظرتان را با کیک ساز در میان بگذارید تا نوع ، حجم ، طراحی و کیفیت کیک عروسی را متناسب با شرایط شما اجرا کند.

شما می‌توانید به مراجعه به صفحه بهترین قنادی های تهران، با کسب و کارهایی که در حوزه شیرینی و کیک عروسی فعالیت می‌کنند، بیشتر آشنا شوید.

برچسب ها: