لباس عروس سرمه ای، انتخابی ایده آل برای عروسی های مجلل در زمستان

شنبه، 08 مهر 1402 - 08:48

اگر شما یک فرد خیلی خاص هستید که همیشه لباسهای خاص می‌پوشید، لباس عروس سرمه ای میتواند یکی از انتخاب های شما باشد.

در ادامه با طرح چند سوال و پاسخ به آنها به طور مفصل در مورد این لباس متفاوت و جذاب صحبت خواهیم کرد.

آیا رنگ سرمه ای برای لباس عروس متداول است؟

شاید استفاده کردن از این رنگ لباس خیلی متداول نباشد؛ اما اگر دوست دارید مراسمتان متفاوت از دیگران برگزار شود بد نیست که به لباس عروس رنگی هم فکر کنید. البته استفاده کردن از این رنگ برای مراسم های قبل از عروسی مثل جشن نامزدی، عقد یا عکاسی فرمالیته مناسب تراست؛ زیرا اسم لباس عروس ناخودآگاه با رنگ سفید در ذهن مجسم می‌شود.

لباس عروس پرنسسی سرمه ای با یقه ی آفشولدر
لباس عروس پرنسسی سرمه ای با یقه ی آفشولدر

آیا لباس عروس سرمه ای برای من مناسب است؟

در ادامه این سوال را از دو جهت بررسی می‌کنیم:

1- اینکه این لباس برای چه افرادی مناسب است؟

اگر رنگ پوست شما خیلی روشن است و فصل پوستی گرمی دارید، این لباس می‌تواند یک انتخاب فوق العاده برای شما باشد. زیرا تضاد رنگی که با پوست شما ایجاد می‌کند بسیار زیباست. اما اگر پوست تیره و فصل پوستی سردی دارید، این رنگ چهره ی شمارا گرفته و خسته نشان می‌دهد.

2- آیا فرهنگ محل زندگی شما این رنگ را به عنوان لباس جشن عروسی یا نامزدی می‌پذیرد؟

در اغلب نقاط ایران استفاده از رنگ های تیره برای مراسم های شادی متداول نیست و ممکن است با واکنش منفی اطرافیان مواجه شوید. مضاف بر اینکه لباس عروس باید طوری باشد که عروس به سادگی بین میهمانان شناخته شود و مطمئناً تعدادی از میهمانان از رنگ سرمه ای برای لباس خود استفاده کرده اند.

لباس عروس سرمه ای مناسب برای پوست های سفید و گرم
لباس عروس سرمه ای مناسب برای پوست های سفید و گرم

قیمت لباس عروس سرمه ای چقدر است؟

معمولا رنگ لباس فاکتور تعیین کننده ی قیمت لباس نیست و مواردی مثل جنس پارچه، مقدار پارچه ی مصرفی، نوع تزیینات و مدل لباس هستند که قیمت نهایی یک لباس عروس را تعیین میکنند.

لباس عروس سرمه ای با چه رنگ کت و شلواری ست می‌شود؟

در این حالت می‌توان برای داماد هم از کت و شلوار سرمه ای استفاده کرد، اما بهتر است که عروس و داماد از اکسسوری هایی استفاده کنند که کمی تیرگی لباس را خنثی کند. مثلا استفاده از کراوات و پوشت زرد برای داماد و کفش و دسته گل زرد برای عروس می‌تواند استایل عروسی شما را خیلی خاص و متمایز کند. رنگ هایی مثل صورتی روشن، نارنجی و کرم از گزینه هایی هستند که برای اکسسوری مناسب می‌باشند.

دسته گل کرم رنگ عروس
کراوات ، پوشت کت داماد
کراوات ، پوشت و دسته گل کرم رنگ برای ست کردن با لباس سرمه ای
پوشت و پاپیون زرد کت داماد
دسته گل زرد عروس
دسته گل، پوشت و پاپیون زرد برای ست کردن با لباس سرمه ای
کراوات و پوشت نارنجی کت داماد
دسته گل نارنجی عروس
دسته گل، کراوات و پوشت نارنجی برای ست کردن با لباس سرمه ای
کراوات و پوشت صورتی کت داماد
دسته گل پیونی صورتی عروس
دسته گل پیونی صورتی، کراوات و پوشت صورتی برای ست شدن با لباس سرمه ای

لباس عروس سرمه ای برای چه فصلی مناسب است؟

اگر مراسم عروسی شما در یک روز برفی و سرد زمستانی برگزار می‌شود، لباس سرمه ای می‌تواند شما را به ملکه ی برفی آن روز تبدیل کند. ترکیب کردن لباس سرمه ای پفی با دستکش مخملی سرمه ای که بلندی آن تا بازوهای شما را می‌پوشاند یک انتخاب فوق العاده برای عکاسی در فصل زمستان است. پس طبیعتا استفاده از این رنگ در دیگر فصل های سال آنچنان جذاب نیست و توصیه نمی‌شود.

لباس عروس پرنسسی سرمه ای با یقه ی آفشولدر

جمع بندی

 به طور کلی انتخاب لباس سرمه ای برای مراسم عروسی یک انتخاب جسورانه و متفاوت برای عروس های خاص و با شهامت است که می‌تواند یک استایل کاملا متفاوت را برای شما ایجاد کند. نکاتی که در این مقاله ذکر شد تکمیل کننده ی این استایل متمایز است که در هرچه درخشان تر کردن شما نقش بسزایی دارد.

اگر تصمیم شما در انتخاب لباس عروس سرمه ای قطعی است و به دنبال مزون های حرفه ای برای خرید آن می‌گردید پیشنهاد می‌کنیم به صفحه مزون های لباس عروس وبسایت عروسی مارکت مراجعه کنید. ما در این صفحه بهترین و حرفه ای ترین مزون های لباس عروس را بر اساس منطقه طبقه بندی کرده ایم. البته باید به این نکته هم توجه کنیم که این رنگ لباس به قدری خاص است که احتمالاً شما آن را به صورت آماده در ویترین هیچ مزونی نخواهید دید؛ اما همه ی مزون های سایت عروسی مارکت آمادگی دوخت این رنگ لباس با مدل مد نظر شما را دارند.