عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

رنگ موهای برتر سال 2021

سه شنبه، 11 مهر 1402 - 13:16

با فرا رسیدن سال جدید، بسیاری از افراد به دنبال ایجاد تغییرات جدید در استایل، سبک زندگی و عادت های خود هستند. در این زمان از سال است که معمولا به سراغ کمد لباس های خود می رویم، برای آموزش خود و سفرهای پیش رو برنامه ریزی می کنیم و در نهایت نیز تغییراتی را برای استایل خود در نظر می گیریم.

در این مقاله قصد داریم تا شما را با رنگ موهای جدید و پرطرفدار سال 2021 آشنا کنیم.

1- رنگ قرمز مسی

رنگ موی قرمز مسی جزو رنگ موهای محبوب سال 2021 قرار گرفته است. با وجود این که رنگ موی قرمز مسی با انواع رنگ پوست، ترکیب خوبی ایجاد می‌کند اما بیشتر برای افرادی مناسب است که پوست روشنی دارند. همچنین این رنگ موی سال 2021 با انواع هایلایت‌های بلوند، ترکیب زیبا و جذابی را ایجاد می‌نماید.

2- بلوند فولیاژ

ترکیب زیبا و بی‌نظیر هایلایت‌ها با رنگ تیرۀ موی شما، می‌تواند یک هماهنگی فوق‌العاده ایجاد کند، ضمن این که روی طیف مختلفی از رنگ مو، از سیاه تا بلوند تیره جواب می‌دهد.

3- رنگ موی بالیاژ پاستیلی

بالیاژ پاستلی یک رویای رنگارنگ و انتخابی جذاب برای آن دسته از طرفداران رنگ های سفید است که می خواهند آن را با سایه هایی از رنگ های دیگر ترکیب کنند بالیاژ اما فقط یک رنگ مو نیست، بلکه نوعی تکنیک هایلایت مو محسوب می‌شود و در اولین‌ بار در دهۀ نود میلادی به کار گرفته شد و اگر قبل از این که موهایتان را رنگ کنید این نوع هایلایت را روی آن‌ها پیاده کرده باشید، ترکیب بسیار زیبایی حاصل خواهد شد.

4- مشکی پرکلاغی

یک نکتۀ مهم درمورد رنگ موی مشکی این است که حدود 6 ماه روی موهای شما باقی می‌ماند و ثبات زیادی دارد. علاوه بر این، از آنجا که رنگی کلاسیک محسوب می‌شود، همیشه می‌توان از آن استفاده کرد و لذت برد.

5- سیاه طلایی

این هایلایت ترکیبی از تناژهای مختلف رنگ طلایی است که می تواند ابعاد ظریف و مختلفی را در زیر نور ایجاد کند و درخشش منحصر به فردی را به موهای شما ببخشد.

رنگ موی سیاه طلایی

6- حلقه های آبی-دودی و بادمجانی

یکی از رنگ موهای جنجالی اما بسیار شیک و منحصر به فرد در زمستان امسال از ترکیب رنگ های دودی و بنفش به وجود می آید. در کنار هم قرار گرفتن بنفش تیره در کنار رگه هایی از آبی و تناژهای مختلف خاکستری می تواند همان ترکیب منحصر به فردی باشد که استایل زمستانی شما را ارتقا ببخشد.

 

رنگ موی حلقه های آبی-دودی و بادمجانی

7- قهوه ای تیره

رنگ موهای تیره، مانند قهوه ای تیره و مشکی، در فصل زمستان بسیار پرطرفدار هستند. ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای کاکائویی با استفاده از تکنیک های آمبره و یا بیبی لایت یکی از تکنیک های محبوب در زمستان 2021 خواهد بود.

8- شن های تروپز

این رنگ موی جذاب مخلوطی از تکنیک های هایلایت و مید لایت مختلف است که می تواند ترکیب چند بعدی از سایه های گرم شن های ساحلی و تناژ های سرد بژ را به وجود آورد. درست مانند زیبایی اعجاب انگیز شن و ماسه های ساحل، ترکیب زیبا و منحصر به فردی از هر دو رنگ است.

9- رنگ موی فندقی

استفاده از رنگ‌های شاد به‌عنوان رنگ مو می‌تواند یک حرکت فوق‌العاده برای تغییر خلق‌وخو باشد. رنگ موی فندقی با تم شاد و گرم در کنار درخشش خود می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که برای رنگ موهای خود نیاز دارید.

10- بلوند قارچی

رنگ مو بلوند قارچی یکی از محبوب ترین هایلایت ها در جهان است. این رنگ مو در واقع ترکیبی از تناژهای مختلف قهوه ای روشن، بژ و خاکستری است. رنگ خاکستری در این ترکیب غالب است. این رنگ مو برای افرادی با پوست سبزه و بور مناسب است.

11- قهوه ای تیره

رنگ موهای تیره، مانند قهوه ای تیره و مشکی، در فصل زمستان بسیار پرطرفدار هستند. ترکیب رنگ مشکی و قهوه ای کاکائویی با استفاده از تکنیک های آمبره و یا بیبی لایت یکی از تکنیک های محبوب در زمستان 2021 خواهد بود.

12- رنگ موی شنی

رنگ موی شنی، جزو بهترین انواع رنگ موی سال 2021 است. گفتنی است که برخی از کارشناسان، رنگ موی شنی را در تقابل با رنگ موی بلوند پلاتینی می‌دانند.1

رنگ موی شنی

13- قهوه ای دارچینی

رنگ قهوه ای دارچینی برای افرادی با موهای فر، انتخاب بسیار جذاب و شیکی محسوب می شود.رنگ هایی با پایه های گرم می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای روزهای سرد و خاکستری زمستان باشند. ترکیب یک پایه قهوه ای تیره بلوطی در کنار هایلایت های روشن و سایه های قرمز می تواند ترکیب رنگ قهوه ای دارچینی را به وجود آورد. 

14- ماهاگونی

این رنگ زیبا و فوق‌العاده ترکیب‌های رنگی مختلفی دارد که از تنالیتۀ رنگ قهوه‌ای که به قرمز متمایل می‌شود تا رنگ قرمزی که در خود رنگ قهوه‌ای دارد، تفاوت دارد و دست شما را برای انتخاب رنگ ماهاگونی دلخواه کاملا باز می‌گذارد.

رنگ موی ماهاگونی

15- هایلایت تکه ای

این رنگ مو که تحت عنوان هایلایت پول نیز شناخته می شود، ترکیب جذابی از سایه های تیره و روشن است. این مدل از رنگ مو در حال حاضر در بسیاری از آرایشگاه های اروپا و آمریکا رواج دارد. بسیاری علت محبوبیت این هایلایت را، بازی با نور و سایه ها در اطراف صورت می دانند که می تواند جلوه زیبایی را به استایل افراد ببخشد.

رنگ موی هایلایت تکه ای

16- آلپ یخی

این هایلایت یخی با استفاده از تکنیک های فولیاژ یا بالیاژ بدست می آید. رنگ مو آلپ یخی بسیار جذاب و در عین حال قوی است.

17- بیبی لایت گرم

تناژهای مختلف رنگ بلوند در کنار تکنیک بیبی لایت می تواند گرما و انرژی فصل بهار را به ظاهر شما هدیه کند.

 

رنگ موی بیبی لایت گرم

18- هایلایت مو چانکی

در این هایلایت، تکه های روشن شده مو باید چیزی میان یک الی دو اینچ ضخامت داشته باشند و باید کنتراست قوی با زمینه طبیعی موها ایجاد کنند. برای هایلایت می توان از رنگ موهای بلوند و یا رنگ های روشن طبیعی استفاده کرد. در این مدل، هیچ ترتیب خاصی برای انتخاب بخش های هایلایت شده مو وجود ندارد.

19- هایلایت جلوی مو

این مدل مو جنبه‌ای مدرن و زیبا دارد و می‌توان آن را به صورت هایلایت یا لولایت جلوی موها ایجاد کرد. در حقیقت، استفاده از ترکیب‌های لولایت، امروزی‌تر از هایلایت است.

برچسب ها: