عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

در انتخاب لباس عروس لیمویی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

جمعه، 07 مهر 1402 - 14:40

اگر تصمیم دارید قبل از شروع زندگی مشترک خود تمام رسوم و جشن ها را برگزار کنید لازم است در هر مناسبت با یک استایل جدید در مراسم حاضر شوید. پس ضروری است اطلاعات خود را در زمینه لباس عروس های رنگی کامل کنید. در ادامه در مورد یکی از متداول ترین رنگ های لباس عروس یعنی لباس عروس لیمویی مفصل صحبت خواهیم کرد.

لباس عروس لیمویی با دامن زاک پوزن
لباس عروس لیمویی با دامن زاک پوزن

لباس عروس لیمویی چه کاربردی دارد؟

در واقع این لباس برای جشن های قبل از عروسی مثل نامزدی یا جشن عقد مناسب تر است و یکی از مزایای استفاده کردن از این رنگ این است که در عین حال که رنگ لباس روشن و ملایم است اما می‌تواند استایل شما را با روز عروسی کاملا متمایز کند.

لباس لیمویی انتخاب مناسب برای مراسم عقد
لباس لیمویی انتخاب مناسب برای مراسم عقد

آیا لباس عروس لیمویی برای من مناسب است؟

با توجه به اینکه رنگ لیمویی زیر مجموعه رنگ زرد است و نشاط و گرمی خاصی به صورت می‌بخشد؛ می‌توان گفت برای همه نوع پوست هم از نظر تیرگی و روشنی و هم از نظر سردی و گرمی مناسب است.

لباس عروس لیمویی با چه رنگ کت و شلواری ست می‌شود؟

یکی از رنگ های جذابی که با رنگ لیمویی ست میشود رنگ طوسی است. انتخاب کت و شلوار طوسی برای مراسم های قبل از عروسی یک انتخاب ایده آل است چون اکثر آقایان تمایل دارند در روز عروسی از کت و شلوار مشکی یا سفید استفاده کنند و لباس طوسی امکان ایجاد دو استایل کاملا متمایز را ایجاد میکند.

کت و شلوار طوسی برای ست کردن با لباس عروس لیمویی
کت و شلوار طوسی برای ست کردن با لباس عروس لیمویی

یکی دیگر از رنگ های جذاب و خاص برای کت و شلوار، رنگ آبی کاربنی و سرمه ای است که اگر مدل آن به درستی متناسب با فرم اندام داماد انتخاب شود، می‌تواند یک انتخاب فوق العاده باشد.

کت و شلوار سرمه ای
لباس عروس لیمویی
کت و شلوار سرمه ای برای ست کردن با لباس عروس لیمویی

چه رنگ هایی از کت و شلوار برای ست شدن با لباس لیمویی مناسب نیستند؟

به هیچ عنوان از رنگ هایی مثل قهوه ای روشن، کرمی و رنگ های پاستلی برای کت و شلوار استفاده نکنید. این نکته را به یاد داشته باشید که لباس مراسم شما علاوه بر خاص بودن و زیبایی باید رسمی باشد و شما را از بقیه ی میهمانان متمایز کند.

کت و شلوار کرمی
لباس عروس لیمویی
ست کردن لیمویی با کرمی انتخابی نامناسب
کت و شلوار پاستلی
لباس عروس لیمویی
کت و شلوار پاستلی انتخابی نامناسب برای ست کردن با لباس عروس لیمویی

علاوه بر این رنگ هایی که در بالا به آنها اشاره شد در کنار رنگ لیمویی ترکیب زیبایی ایجاد نمی‌کنند.

چه اکسسوری های برای ست کردن با لباس عروس لیمویی مناسب هستند؟

اگر برای مراسم عقد یا نامزدی از این رنگ لباس استفاده می‌کنید، بهتر است به جای استفاده از تاج و تور از یک ریسه گل طبیعی که از انواع گل های رنگارنگ تهیه شده استفاده کنید. می‌توانید از گوشواره و دستبند گل طبیعی ست تاج گل موهایتان استفاده کنید و یک استایل خاص داشته باشید. یک گل کوچک را هم برای یقه کت آقای داماد در نظر بگیرید.

استفاده از ریسه ی گل بجای تاج و تور
استفاده از ریسه ی گل بجای تاج و تور

برای ست کردن لباس هایتان هم میتوانید از کراوات و پوشت لیمویی برای آقای داماد استفاده کنید.

به طور کلی استفاده از لباس عروس های رنگی مثل لباس عروس گلبهی، آبی آسمانی، قرمز و لیمویی در جشن های نامزدی و عقد بسیار متداول است. پس اگر قرار است چندین مراسم مختلف برگزار کنید و می‌خواهید عکس های متفاوتی از هر مراسم داشته باشید لباس عروس لیمویی را جزء اولویت های خود قرار دهید.

یکی از انواع لباس عروس رنگی، لباس عروس سرمه ای است. با مراجعه به صفحه لباس عروس سرمه ای می توانید اطلاعات کاملی در مورد این لباس عروس به دست آورید.

در انتها چنانچه شما قصد خرید لباس خوش رنگ و جذاب لیمویی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم به صفحه مزون های لباس عروس مراجعه کنید. البته نباید فراموش کنیم که شاید شما در ویترین فروشگاه های لباس عروس، این رنگ را مشاهده نکنید. به این دلیل که رنگ لیمویی، رنگ خاصی است شما باید با مدیریت مزون مورد نظر خود صحبت کرده و به صورت اختصاصی، دوخت لباس عروس خود را به آنها سفارش دهید.