عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

برترین عطر های سال 2021

سه شنبه، 11 مهر 1402 - 13:24

برای انتخاب عطر باید به نکات مختلفی توجه کنید. شاید ندانید؛ اما عطر نشان دهنده شخصیت شما خواهد بود. عطر مانند امضای شماست و زمانی که وارد جمعی می‌شوید اولین چیزی که در ذهن افراد خواهد ماند، بوی عطر شماست. پس باید در انتخاب عطر نهایت دقت را داشته باشید.

در این مقاله ده مورد از بهترین رایحه هایی که در سال 2021 انتخاب شده اند را معرفی می‌کنیم.

1- ادو پرفیوم زنانه اسپلندیا جاسمین نویر بولگاری

این عطر با رایحه گرم، تلخ و شیرین انتخابی بسیار شیک و مناسب برای زمستان است. رایحه ابتدایی آن گل گاردنیا و یاسمن اسپانیایی است. رایحه میانی شامل یاسمن عربی و یاسمن مصری است و رایحه پایدار آن از چوب های نفیس از جمله چوب سرو تشکیل شده است تا نتیجه ای جذاب، شیک و شیرین را برای شما به ارمغان بیاورد.

ادو پرفیوم زنانه اسپلندیا جاسمین نویر بولگاری

2- پرفیوم زنانه میس دیور لو پرفیوم دیور

ترکیبات این عطر شامل نارنگی، رز بلغاری، رز ترکی، نعناع هندی، وانیل و کهربا است. خرید این عطر یک انتخاب بی نظیر با رایحه ای گرم و شیرین است تا تلفیقی فوق العاده با سرمای زمستان شود. این عطر بهترین گزینه برای قرارهای ملاقات مهم و ویژه است.

پرفیوم زنانه میس دیور لو پرفیوم دیور

3- پرفیوم سی کی اترنیتی زنانه

یک انتخاب ویژه برای سردترین فصل سال، رایحه ابتدایی این عطر شامل فریزیا، داوودی و مریم گلی است. رایحه میانی آن شامل موگه (زنبق دره یا گل برفسوسن سفید، گل همیشه بهار و نرگس است. رایحه پایدار آن نیز از نعناع هندی، چوب صندل و عنبر تشکیل شده است.

 

پرفیوم سی کی اترنیتی زنانه

4- پرفیوم اکسترکت مارما تیزیانا ترنزی

یک انتخاب ویژه، با رایحه گرم و تلخ که از همان ابتدا با بسته بندی و جعبه شیک خود تفاوتش را به رخ می کشد. رایحه ابتدایی آن ترنج تلخ، یلانگ یلانگ، یاس، انگور فرنگی سیاه و بلوط همیشه سبز است. رایحه میانی آن شامل آنجلیکا (سنبل ختایی)، ریشه زنبق، چوب آگار، نیلوفر آبی، چوب نیلوفر آبی، زیره و عسل است و رایحه پایانی آن ترکیبی از نعناع هندی (پچولی)، پودر کاکائو، چوب صندل، لادن، کریستال های عنبر، گیاه افسنتین و صمغ اپوپوناکس است که رایحه های بی نظیر این عطر را شامل می شوند.

پرفیوم اکسترکت مارما تیزیانا ترنزی

5- پرفیوم شنل کوکو نویر

یک رایحه گرم و شیرین که رایحه اولیه این عطر خوشبو و لاکچری ترکیبی از برگ تنباکو، ادویه جات است. رایحه میانی آن شامل لوبیای تونکا،  شکوفه توتون، وانیل و کاکائو می‌باشد و رایحه پایدار آن هم میوه‌های خشک و چوب است. این عطر با یک رایحه شرقی انتخاب جذاب و ویژه ای برای فصل زمستان است.

پرفیوم شنل کوکو نویر

6- ادو پرفیوم مردانه پگاسوس پرفیوم دو مارلی

یک عطر گرم و تلخ که از رایحه ابتدایی و بی نظیر آن از ترکیب ترنج، گل آفتابگردان و زیره ساخته شده است که پس از مدتی جای خود را با رایحه میانی که شامل گل یاسمین، بادام تلخ و اسطوخودوس می‌باشد، عوض می‌کنند و در رایحه پایانی نیز وانیل، چوب صندل و کهربا به مشام می رسد. این محصول فوق العاده حس قدرت، اصالت و اعتماد به نفس را برای شما به ارمغان می‌آورد.

 

ادو پرفیوم مردانه پگاسوس پرفیوم دو مارلی

7- ادو پرفیوم مردانه گیلتی ابسولو گوچی

یک انتخاب خاص که رایحه ى ابتدایی این عطر شامل چرم است. در رایحه میانی آن پچولی (نعناع هندی) و برگ سرو وجود دارد و قسمت انتهایی متشکل از وتیور و نت هاى چوبى است. اگر به دنبال عطری منحصر به فرد هستید و به رایحه چرم و چوب نیز علاقه مندید، ادو پرفیوم مردانه گیلتی ابسولو گوچی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

ادو پرفیوم مردانه گیلتی ابسولو گوچی

8- ادو پرفیوم مردانه اینتنسو پور هوم دلچه گابانا

نت‌های آغازین این عطر شامل اسطوخودوس، نت‌های دریایی، ریحان، گل شمعدانی و گل همیشه بهار است. نت های میانی از موپل (نوعی چوب که برگرفته از آفریقای جنوبی است)، مریم گلی، تنباکو و سبوس تشکیل شده است و نت های پایانی آن هم متشکل از لادن، چوب صندل، مشک و سرو هستند. همه این ها به معنی این است که شما با یک عطر گرم، تلخ و شیرین مواجه هستید و می توانید یک خرید مناسب برای فصل سرد سال داشته باشید.

ادو پرفیوم مردانه اینتنسو پور هوم دلچه گابانا

9- ادو پرفیوم مردانه وایکینگ کرید

یک عطر کاملاً لوکس با رایحه ای ملایم، تلخ و شیرین! رایحه ابتدایی آن ترنج کالابریایی، لیمو سیسیلی و دانه ی فلفل صورتی است. رایحه میانی ترکیبی از دانه فلفل، گل رز بلغاری و نعناع فلفلی می‌باشد و رایحه پایانی آن هم متشکل از چوب صندل هندی، وتیور هائیتی، پچولی(نعناع هندی) و اسطوخودوس است تا نتیجه ای از عطر و بوی چوبی مرکباتی را برایتان به ارمغان آورد.

ادو پرفیوم مردانه وایکینگ کرید

10- تروساردی بلک اکستریم

این عطر بر پایه رایحه‌های اشرافی چرم ساخته شده است که با رایحه‌های چوبی ظریف احاطه شده است. ترکیب این عطر با رایحه‌های درخشان و نشاط بخش ترکیب لیموی ایتالیایی و رایحه‌های اروماتیک دریایی آغاز می‌شود. رایحه میانی از رایحه‌های میوه‌ای – خوراکی تشکیل شده است که نقش اصلی آن را آلوی سیاه ایفا می‌کند و جذابیتی مدرن و متمایز به رایحه پودری زنبق ایتالیایی ارائه می‌دهد. رایحه پایانی ترکیبی از وتیور و نعنا هندی می‌باشد که و با رایحه چرم تقویت شده است.

تروساردی بلک اکستریم

برچسب ها: