عروسی مارکت - مرجع اطلاعاتی کامل برگزاری عروسی در  تهران

باغ تالار ارس

باغ تالار میرزایی گرمدره گرمدره

تالار تشریفات ارس از شناخته شده ترین باغ تالارهای شهریار است که در جنوب غربی شهر تهران قرار داشته و ظرفیت پذیرایی از 1000 نفر میهمان را دارد.

این باغ تالار با مساحت 40 هزار متر مربعی در کنار پرسنل و کادر باتجربه و کارآزموده همواره آماده برگزاری مراسم هایی نظیر عقد، عروسی، نامزدی، ولیمه و سمینارها می باشد.

از امکانات و خدمات ویژه باغ تالار ارس شهریار میتوان به طبخ غذاهای متنوع، بین المللی و درجه 1 با استفاده از مواد با کیفیت ، پارکینگ اختصاصی با گنجایش 500 خودرو، آتلیه عکسبرداری و فیلمبرداری اختصاصی، دکوراسیون بی نظیر، اتاق عقد مجلل، نورپردازی، گل آرایی، آبنماهای زیبا و دیدنی که لوکیشن های مناسبی را به منظور عکاسی در اختیار عروس و داماد قرار می دهد و سفره خانه سنتی اشاره کرد.

در جنوب غربی شهر تهران و در محدوده شهریار قرار گرفته است. مساحت این تالار 40 هزار متر مربع است و ظرفیت پذیرایی از 1000 نفر میهمان را دارد. این تالار دارای مدیریتی با تجربه و پرسنلی کارآزموده می باشد و همه سعی خود را انجام می دهند تا شبی خاطره انگیز  را برای شما رقم بزنند. تالار تشریفات ارس دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 500 خودرو، فضای سبز زیبا، سالن هایی استاندارد، دکوراسیون بی نظیر، آتلیه عکاسی و فیلم برداری اختصاصی، اتاق عقد مجزا و مجلل با ظرفیت 70 نفر، نور پردازی، سیتم صوتی حررفه ای، گل آرایی ویژه، شمع آرایی، باغ انگور، باغ چهار فصل و سفره خانه سنتی می باشد.

همچنین یکی از ویژگیهای خاص تالار ارس سه راه آدران وجود سالن آرایش ویژه عروس و همراهان می باشد که یک مزیت مهم برای روز عروسی به حساب می آید.

مسیرهای دسترسی به باغ تالار تشریفات ارس

  • مسیر شماره یک: اتوبان آزادگان، اتوبان تهران ساوه، خروجی صباشهر شهریار به طرف سه راه آدران، محله آدران
  • مسیر شماره دو: جاده قدیم ساوه، سه راه آدران، به طرف شهریار محله آدران

اطلاعات باغ تالار ارس

ظرفیت: 
1000نفر
ظرفیت اتاق عقد: 
70نفر
ظرفیت پارکینگ: 
500خودرو
تلفن: 
تلفن همراه: