آرایشگاه های عروس شمال تهران

عروسی مارکت لیست بهترین سالن‌های زیبایی در شمال تهران را برای شما تهیه کرده است.

اگر کماکان در انتخاب بین آرایشگاه‌های عروس در شمال تهران شک و تردید دارید و یا نیاز به اطلاعات بیشتری دارید کافیست یا از طریق واتساپ و یا پر کردن فرم ثبت شماره تماس با کارشناسان عروسی مارکت تماس بگیرید. مشاوره عروسی مارکت برای شما رایگان است.

صفحه‌ها

برترین سالن‌های زیبایی در شمال تهران

از قدیم الایام تا کنون همیشه بهترین سالن‌های آرایش و زیبایی تهران در شمال پایتخت و در مناطقی نظیر فرمانیه، فرشته، الهیه، ولنجک، تجریش، خیابان اندرزگو و ... قرار داشته اند.

البته امروزه با توجه به وسعت زیاد پایتخت، افزایش جمعیت و مشکلات تردد مشتریان در سرتاسر شهر تهران سالن‌های زیبایی بسیار با کیفیتی را می توان در بخشهای مختلف تهران یافت اما با همه این اوصاف رقابت بین آرایشگاه های زنانه در شمال شهر تهران بیشتر است و همچنین خدمات خاص و ویژه ای که در این سالن های زیبایی ارائه می شود را در کمتر سالن زیبایی در تهران می توان دید.

تعداد زیادی از لوکس‌ترین و یا به اصطلاح لاکچری‌ترین سالن های زیبایی بانوان در مناطق شمال تهران قرارگرفته اند. محله های زعفرانیه و فرشته در شمال تهران جز محله هایی هستند که از معروف‌ترین و لوکس‌ترین سالن های زیبایی در آنها قرار دارد. سالن زیبایی شیمر و سالن زیبایی مریم قلندری جزو لاکچری‌ترین سالن‌های زیبایی این مناطق هستند.

5 سالن زیبایی برتر در شمال تهران

سالن زیبایی هانی و هما که از پر طرفدارترین سالن های زیبایی در سایت عروسی مارکت است که در منطقه فرمانیه قرار دارد. سالن زیبایی سارا کیانیان که با مدیریت سرکار خانم کیانیان در محدوده خیابان فرشته واقع شده است. سالن زیبایی لاویسا در مجتمع شمیران سنتر که پکیجهای متنوعی از خدمات عروس را به مشتریان خود عرضه می‌کتد. سالن زیبایی شیمر که دارای محیطی مدرن است و در منطقه زعفرانیه و مجتمع پالادیوم قرار دارد. و سالن زیبایی مریم روشن که با 15 سال سابقه یکی از بزرگترین سالن‌های زیبایی در شمال تهران است.

از دید عروسی مارکت و با توجه به نظرات شما عزیزان این 5 سالن جز بهترین آرایشگاه های عروس شمال تهران در سال 1401 انتخاب شده اند. بدون شک این سالن‌های زیبایی دارای خدمات بی نظیری هستند که توانسته اند جز برترین‌ها باشند.

اگر برای مراسم عروسی خود در جستجوی یک سالن زیبایی در شمال تهران هستید، پیشنهاد عروسی مارکت به شما یکی از این پنج سالن است.

آرایشگاه عروس قیمت مناسب در شمال تهران

همانطور که خدمت شما عرض کردیم در محدوده شمال تهران سالن‌های زیبایی بسیار لوکس و لاکچری قرار دارند. این سالن های زیبایی با توجه به خدماتی که ارائه می‌کنند و نیز مواد مصرفی که از آن ها برای میکاپ و ... استفاده می‌کنند، قیمت‌های متفاوتی دارند. اما این را باید بدانیم که عموماً سالن‌های زیبایی شمال تهران نرخ‌های بالاتری نسبت به آرایشگاه های دیگر مناطق تهران دارند.

تخفیف‌های سالن زیبایی شمال تهران

کلیه سالن‌های زیبایی در تهران در ایام مختلف و همینطور در لاین های مختلف آرایشی برای مشتریان خود تخفیفاتی را نظر می‌گیرند. سالن های زیبایی شمال تهران هم از این قاعده مستثنی نیستند.

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تخفیفات سالن‌های زیبایی در شمال تهران، شماره خود را ثبت کنید تا کارشناسان عروسی مارکت در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.